I am thou, thou art I
Mr EliteL Offline
#31
Administrator
Administrators
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Octopath Traveler | SSBU | MK8 Deluxe
Favourite Platform(s)
DS/3DS/PS3/PS4
XP: 961
Uncharted Rayman Tekken 
Happy Belated Birthday, Yuri. Hope finals are going well or will go well if it hasn't started just yet. Monday for a birthday though, dang if only it was Sunday.

Annoyed with myself I missed it yesterday as I repeatedly told myself it's always three days after Moony's, yet still didn't come online. Hope you had a good day.
[Image: Hazamasig.png]
#31
Mr EliteL Offline
Administrator
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Octopath Traveler | SSBU | MK8 Deluxe
Favourite Platform(s)
DS/3DS/PS3/PS4
XP: 961
Happy Belated Birthday, Yuri. Hope finals are going well or will go well if it hasn't started just yet. Monday for a birthday though, dang if only it was Sunday.

Annoyed with myself I missed it yesterday as I repeatedly told myself it's always three days after Moony's, yet still didn't come online. Hope you had a good day.
Quote
Yuri Offline
#32
I'm not an alcoholic I swear on meh life
****
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Animal Crossing Bioshock Splatoon 
Thank you EL! Monday for a birthday was pretty strange for me usually it isn't a Monday or at least doesn't usually fall on one. Finals for me starts the week after next. I'm going to have to work hard for it!

Its okay and I did! Sometimes you don't have enough energy to get on after work. XD
[Image: 9ADRuMU.png]


#32
Yuri Offline
I'm not an alcoholic I swear on meh life
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Thank you EL! Monday for a birthday was pretty strange for me usually it isn't a Monday or at least doesn't usually fall on one. Finals for me starts the week after next. I'm going to have to work hard for it!

Its okay and I did! Sometimes you don't have enough energy to get on after work. XD
Quote
Maniakkid25 Offline
#33
Part-time cricket, full-time gamer
***
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Lots of different things
Favourite Platform(s)
What answer makes me a hipster?
XP: 865
Dark Souls Final Fantasy Super Smash Bros. 
Holy crap, I missed Yuri's birfday? FORGIVE ME, KOHAI! I didn't mean to not notice you!
#33
Maniakkid25 Offline
Part-time cricket, full-time gamer
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Lots of different things
Favourite Platform(s)
What answer makes me a hipster?
XP: 865
Holy crap, I missed Yuri's birfday? FORGIVE ME, KOHAI! I didn't mean to not notice you!
Quote
Sunbum Offline
#34
"Look at the size of that sunbum!"
Administrators
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Crash Team Racing Nitro-Fueled (PS4)
Favourite Platform(s)
PlayStation | Nintendo | PC
XP: 1,349
LittleBigPlanet Ratchet & Clank Crash Bandicoot 
Sorry for being late but Happy Birthday Yuri! Did you do or get anything? Smile
[Image: tumblr_picdhxmZg01r1fejho5_540.gif]
IN THE SUN, SLEEPING LIKE A BUM.

I, the Philosophical Sponge of Marbles, send you on a quest for the Golden Chewing Gum of the Whoop-A-Ding-Dong Desert under the sea!
#34
Sunbum Offline
"Look at the size of that sunbum!"
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Crash Team Racing Nitro-Fueled (PS4)
Favourite Platform(s)
PlayStation | Nintendo | PC
XP: 1,349
Sorry for being late but Happy Birthday Yuri! Did you do or get anything? Smile
Quote
ShiraNoMai Offline
#35
Yoshi is my son
Moderators
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy VI | Super Mario Maker 2
Favourite Platform(s)
SNES | PS2 | Switch
XP: 533
Horizon Zero Dawn Mario Kart Pokémon 
You were late for mine, so now I'm late for yours! Nah, it's more I did remember (as I do every year) but I always forget to actually mention it to the person. One of those things where you think "Oh yeah it's that thing!" then get distracted in that moment from actually acting on doing something and then it's forever abandoned.

Anyway hope you had a good day and are enjoying this probable break between classes to enjoy yourself Smile
[Image: z1x0gCB.jpg]
#35
ShiraNoMai Offline
Yoshi is my son
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy VI | Super Mario Maker 2
Favourite Platform(s)
SNES | PS2 | Switch
XP: 533
You were late for mine, so now I'm late for yours! Nah, it's more I did remember (as I do every year) but I always forget to actually mention it to the person. One of those things where you think "Oh yeah it's that thing!" then get distracted in that moment from actually acting on doing something and then it's forever abandoned.

Anyway hope you had a good day and are enjoying this probable break between classes to enjoy yourself Smile
Quote
Yuri Offline
#36
I'm not an alcoholic I swear on meh life
****
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Animal Crossing Bioshock Splatoon 
Its okay don't be sorry we get busy and stuff, but it really makes me happy that you all remembered Smile Definitely makes my day! As for what I did with my birthday basically I just had a nice family birthday it was nice to have everyone around and I really enjoyed my cake.

For my birthday I actually got Let's Go PIkachu from my auntie and I've been really enjoying that. Smile My parents got me three mangas so that was nice. Oh and for my birthday I made Moral COmpass Cricket Thingy play One Hour ONe LIfe with me and his opinion of it was like, "I can see how you'd enjoy it, but its not for me" which is kinda what I expected, but I did appreciate him trying it!

I actually was and I"m kinda panicing right before finals and one of the bullshity thing ever happened so I'm taking an American Sign Language course because I have to take a language and I didn't want to do Spanish and due to my own incompetence with studying I really haven't been practicing it but! I've been getting the homework score done and I manage to pass project 1 and project 2, but my actual knowledge of the language is pretty crappy, but due to me doing a good performance which was basically you acted out with gesture, expression and, sign language a children's book I basically pushed my score high enough where I can legit fail the final and pass the class.

My math I tend to get left behind, and will probably have to retake but my public speaking and Biology courses are pretty good I'm nearing the end of my AA which is nice taking me a long time, but I"m getting it done! Honestly I just get overwhelmed and don't manage my time well to the point like I don't really do anything until the time limit is up, but I really gotta go about changing that.
[Image: 9ADRuMU.png]


#36
Yuri Offline
I'm not an alcoholic I swear on meh life
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Its okay don't be sorry we get busy and stuff, but it really makes me happy that you all remembered Smile Definitely makes my day! As for what I did with my birthday basically I just had a nice family birthday it was nice to have everyone around and I really enjoyed my cake.

For my birthday I actually got Let's Go PIkachu from my auntie and I've been really enjoying that. Smile My parents got me three mangas so that was nice. Oh and for my birthday I made Moral COmpass Cricket Thingy play One Hour ONe LIfe with me and his opinion of it was like, "I can see how you'd enjoy it, but its not for me" which is kinda what I expected, but I did appreciate him trying it!

I actually was and I"m kinda panicing right before finals and one of the bullshity thing ever happened so I'm taking an American Sign Language course because I have to take a language and I didn't want to do Spanish and due to my own incompetence with studying I really haven't been practicing it but! I've been getting the homework score done and I manage to pass project 1 and project 2, but my actual knowledge of the language is pretty crappy, but due to me doing a good performance which was basically you acted out with gesture, expression and, sign language a children's book I basically pushed my score high enough where I can legit fail the final and pass the class.

My math I tend to get left behind, and will probably have to retake but my public speaking and Biology courses are pretty good I'm nearing the end of my AA which is nice taking me a long time, but I"m getting it done! Honestly I just get overwhelmed and don't manage my time well to the point like I don't really do anything until the time limit is up, but I really gotta go about changing that.
Quote
ShiraNoMai Offline
#37
Yoshi is my son
Moderators
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy VI | Super Mario Maker 2
Favourite Platform(s)
SNES | PS2 | Switch
XP: 533
Horizon Zero Dawn Mario Kart Pokémon 
Glad to hear you had a great birthday, and got a game I continue to desire from afar. Surprised you didn't get Let's Go Eevee, actually LOL What kind of cake, if you don't mind me asking?

What you're experiencing is normal, dude. Every college kid procrastinates and waits til the very last minute (literally, in some cases) to do shit to see if they can get away with it without an extenuating consequence. I'm so proud of you getting as far as you have ^_^ Seems at this rate, you and Moony will be doing your bachelors together ROFL
[Image: z1x0gCB.jpg]
#37
ShiraNoMai Offline
Yoshi is my son
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy VI | Super Mario Maker 2
Favourite Platform(s)
SNES | PS2 | Switch
XP: 533
Glad to hear you had a great birthday, and got a game I continue to desire from afar. Surprised you didn't get Let's Go Eevee, actually LOL What kind of cake, if you don't mind me asking?

What you're experiencing is normal, dude. Every college kid procrastinates and waits til the very last minute (literally, in some cases) to do shit to see if they can get away with it without an extenuating consequence. I'm so proud of you getting as far as you have ^_^ Seems at this rate, you and Moony will be doing your bachelors together ROFL
Quote
Maniakkid25 Offline
#38
Part-time cricket, full-time gamer
***
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Lots of different things
Favourite Platform(s)
What answer makes me a hipster?
XP: 865
Dark Souls Final Fantasy Super Smash Bros. 
Hey Yuri what is your favorite Digimon season? More specifically what did you think about Digimon Savers and the relationship between Marcus and Agumon?
#38
Maniakkid25 Offline
Part-time cricket, full-time gamer
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Lots of different things
Favourite Platform(s)
What answer makes me a hipster?
XP: 865
Hey Yuri what is your favorite Digimon season? More specifically what did you think about Digimon Savers and the relationship between Marcus and Agumon?
Quote
Mr EliteL Offline
#39
Administrator
Administrators
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Octopath Traveler | SSBU | MK8 Deluxe
Favourite Platform(s)
DS/3DS/PS3/PS4
XP: 961
Uncharted Rayman Tekken 
Yuri, I request for you to return to your previous avatar.

I am being half serious and half kidding. I implore you to take my joking side though. LOL

As a more serious question: is he a male version of Mercy, or a male Overwatch character dressed in Mercy's costume?
[Image: Hazamasig.png]
#39
Mr EliteL Offline
Administrator
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Octopath Traveler | SSBU | MK8 Deluxe
Favourite Platform(s)
DS/3DS/PS3/PS4
XP: 961
Yuri, I request for you to return to your previous avatar.

I am being half serious and half kidding. I implore you to take my joking side though. LOL

As a more serious question: is he a male version of Mercy, or a male Overwatch character dressed in Mercy's costume?
Quote
Yuri Offline
#40
I'm not an alcoholic I swear on meh life
****
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Animal Crossing Bioshock Splatoon 
(Dec 6th, 2018, 02:43 AM)Maniakkid25 Wrote:
Hey Yuri what is your favorite Digimon season? More specifically what did you think about Digimon Savers and the relationship between Marcus and Agumon?

Stop being silly Cricket! Hmmm I think between what you've told me i probably wouldn't like it all that much o.o 

(Dec 6th, 2018, 12:23 PM)Mr EliteL Wrote:
Yuri, I request for you to return to your previous avatar.

I am being half serious and half kidding. I implore you to take my joking side though. LOL

As a more serious question: is he a male version of Mercy, or a male Overwatch character dressed in Mercy's costume?

I think its supposed to be male Mercy but I didn't track down the image source. I just found it and said "yep!"
[Image: 9ADRuMU.png]


#40
Yuri Offline
I'm not an alcoholic I swear on meh life
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
(Dec 6th, 2018, 02:43 AM)Maniakkid25 Wrote:
Hey Yuri what is your favorite Digimon season? More specifically what did you think about Digimon Savers and the relationship between Marcus and Agumon?

Stop being silly Cricket! Hmmm I think between what you've told me i probably wouldn't like it all that much o.o 

(Dec 6th, 2018, 12:23 PM)Mr EliteL Wrote:
Yuri, I request for you to return to your previous avatar.

I am being half serious and half kidding. I implore you to take my joking side though. LOL

As a more serious question: is he a male version of Mercy, or a male Overwatch character dressed in Mercy's costume?

I think its supposed to be male Mercy but I didn't track down the image source. I just found it and said "yep!"
Quote
Hotspot Offline
#41
Does this avatar make me look fat?
***
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Overwatch, Legend of Zorldo: Breath of the Winds
Favourite Platform(s)
PS2
XP: 268
Mega Man Bioshock 
What do you think of the new Mercy skin? I think it's pretty cool, I'm tempted to buy it.

Some of my posts are satire, so don't take me too seriously! : P
#41
Hotspot Offline
Does this avatar make me look fat?
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Overwatch, Legend of Zorldo: Breath of the Winds
Favourite Platform(s)
PS2
XP: 268
What do you think of the new Mercy skin? I think it's pretty cool, I'm tempted to buy it.
Quote
Yuri Offline
#42
I'm not an alcoholic I swear on meh life
****
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Animal Crossing Bioshock Splatoon 
I'm actually pretty sure I haven't seen it yet! Alright just googled it and it looks so cool! I might actually buy it myself, but I am still hoping for a pink mercy skin!
[Image: 9ADRuMU.png]


#42
Yuri Offline
I'm not an alcoholic I swear on meh life
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
I'm actually pretty sure I haven't seen it yet! Alright just googled it and it looks so cool! I might actually buy it myself, but I am still hoping for a pink mercy skin!
Quote
Hotspot Offline
#43
Does this avatar make me look fat?
***
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Overwatch, Legend of Zorldo: Breath of the Winds
Favourite Platform(s)
PS2
XP: 268
Mega Man Bioshock 
They had a Tracer and Genji one last year, that they haven't put back on the store yet. They should for all of those skins, also the special addition Ana, and D.VA ones they did too.
I heard a rumor that the Demon Hunter Sombra skin will be for everyone during the next Halloween event, I sure hope so!

What are your career goals?

Some of my posts are satire, so don't take me too seriously! : P
#43
Hotspot Offline
Does this avatar make me look fat?
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Overwatch, Legend of Zorldo: Breath of the Winds
Favourite Platform(s)
PS2
XP: 268
They had a Tracer and Genji one last year, that they haven't put back on the store yet. They should for all of those skins, also the special addition Ana, and D.VA ones they did too.
I heard a rumor that the Demon Hunter Sombra skin will be for everyone during the next Halloween event, I sure hope so!

What are your career goals?
Quote
ShiraNoMai Offline
#44
Yoshi is my son
Moderators
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy VI | Super Mario Maker 2
Favourite Platform(s)
SNES | PS2 | Switch
XP: 533
Horizon Zero Dawn Mario Kart Pokémon 
Do you have any plans to move any time soon? Smile
[Image: z1x0gCB.jpg]
#44
ShiraNoMai Offline
Yoshi is my son
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy VI | Super Mario Maker 2
Favourite Platform(s)
SNES | PS2 | Switch
XP: 533
Do you have any plans to move any time soon? Smile
Quote
Yuri Offline
#45
I'm not an alcoholic I swear on meh life
****
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Animal Crossing Bioshock Splatoon 
Not really...but university is legitmately coming up very shortly so I might be moving to a dorm I'm not exactly sure what going to happen, but I really do need to make up my mind quite soon and figure out a good plan.

Since I'm in an AC mood memories of the intro to Animal Crossing came to my mind:
[Image: 9ADRuMU.png]


#45
Yuri Offline
I'm not an alcoholic I swear on meh life
Posts:
Threads:
Joined:
Jun 2018
Currently Playing
Final Fantasy XIV and random switch games
Favourite Platform(s)
Switch & PC
XP: 695
Not really...but university is legitmately coming up very shortly so I might be moving to a dorm I'm not exactly sure what going to happen, but I really do need to make up my mind quite soon and figure out a good plan.

Since I'm in an AC mood memories of the intro to Animal Crossing came to my mind:
Quote


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)